O NAS
Patryk Zdun – przede wszystkim żeglarz, zarówno szuwarowo-bagienny jak i morski, z wieloletnim doświadczeniem. Od wczesnego dzieciństwa spędzałem całe wakacje na jachcie. Od dnia zakończenia szkoły do dnia rozpoczęcia, jacht był moim drugim (albo pierwszym) domem. W większości czasu na jachtach prywatnych, gdzie od podszewki uczyłem się zarówno żeglarstwa, dbania o własną jednostkę jak i handlu na rynku rodzimym i zagranicznym.


Jako ugruntowanie wiedzy posłużyły studia na kierunkach:
• Oceanotechnika specjalność kadłubowa – projektowanie statków
• Transport i logistyka
• Projektowanie jachtów i pływających jednostek sportowych
Prace dyplomowe z projektów jachtów, procesów produkcyjnych i prowadzenia stoczni jachtowej.
W pracy zawodowej jako dealer dwóch polskich stoczni jachtowych, trudniąc się również niezależnym handlem jachtami używanymi i ich doposażaniem.




W poprzednich latach inżynier w drugiej największej na świecie stoczni jachtowej Hanse Group. Odpowiadałem za 70% produkowanych modeli opiekując się dwoma najbardziej znanymi markami stoczni: Hanse i Dehler. Uruchamiałem produkcję dla takich jachtów jak:
• Dehler 34 , Zwycięzca Performance Cruiser 2017 Sailing Today Awards, Cruising World 2017 Best Performance Cruiser; nominacja European Yacht of the Year 2017 Best Performacne Cruiser)
• Hanse 548 Nominowana do Family Cruiser European Yacht in the Year 2018
• Hanse 348 Zwycięzca: Best value Boat of the Year 2019 Cruising World, Croatian Boat of the Year 2018 dla łodzi do 40ft, Slovenian Yacht of The Year 2018 dla łodzi do 10m.
• Hanse 388
• Hanse 418
• Hanse 458 Nominowana do Best Cruising Yacht 2018 British Yachting Awards
• Hanse 508Pod moją opieką są ponadto wielokrotni zwycięzcy regat na całym świecie Dehler 38, 42 i 46 .
Specjalizacja konstrukcja, wyposażenie, elektryka, elektronika, mechanika i wytrzymałość. Laminat poliestrowo-szklany i winyloestrowo-szklany. Co nie znaczy, że nie znam się również na epoksydach, stali, aluminium czy drewnie.
Obecnie praca w jednym z najstarszych i największych Towarzystw Klasyfikacyjnych na świecie - włoskim RINA, Registro Italiano Navale założonym w 1861 roku. Towarzystwo numer 1 w certyfikacji i klasyfikacji jachtów na świecie, posiadające ponad 30% udział w rynku dla mega jachtów. Pierwszy wybór dla każdego kto chce zbudować jacht według najnowszych standardów z wykorzystaniem najnowszych technologii.
Stanowisko Inspektor ( Surveyor / Plan Approval Naval Architect) ze specjalizacją jachty CE do 24m i mega jachty powyżej 24m. Specjalizacja konstrukcja, styczność, bezpieczeństwo i elektryka. Prawdopodobnie jedyna osoba w towarzystwach klasyfikacyjnych z pełnymi uprawnieniami na całą certyfikację CE, a nie tylko jednego z działów.
Praca w RINA pozwoliła na współpracę i zbieranie doświadczenia od największych i najwspanialszych marek na świecie jak:
- Azimut-Benetti
- Ferretti Group
- Sanlorenzo
- Sunreef
- Sunseeker
- Princess
- Gulf Craft
- Southern Wind
- Baltic
- Cyrus Yachts
- Bilgin
- Tamsen Yachts
- Mulder
- Lazzara
- Kingship
- Van der Valk


Prywatnie mąż cudownej Pani Weterynarz – również żeglarki całym sercem.
W sezonie urlop spędzamy na naszym jachcie – morskim Tango 30 stacjonującym na Bałtyku. Zimowe ferie obowiązkowo w górach na nartach lub snowboardzie.
Miłośnik motoryzacji, szybkich samochodów i dużych silników. Gdy nie spędzam czasu przy jachtach, kręcę kluczem w garażu. Współtwórca zlotów, zawodów i ewentów motoryzacyjnych pod logiem BMW Klubu Szczecin - imprez na parę tysięcy osób.
Inne pasje: modelarstwo, wędkarstwo, militaria. Miłośnik zwierząt, dla swoich kotów potrafię stracić głowę.

